درباره پزشک

دکتر فاطمه نعمت اللهی جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و سونوگرافیست پیشرفته حاملگی و جراحی ترمیمی و زیبایی زنان در رشته جراحی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی با درجه عالی فارغ التحصیل گردیدند.
دارای گواهینامه سونوگرافی زنان و عضو آکادمی جراحان امریکا هستند. درطی سالها سابقه جراحی بیش از پنجاه هزار اعمال جراحی متنوع زنان و زایمان داشته اند . دوره های تکمیلی لاپاراسکوپی و هیسترسکوپی را در مراکز معتبر علمی طی نموده اند.
ادامه مطلب
ساعات حضور در مطب
شنبه الی چهار شنبه: صبح ها از 8 الی 12
تلفن: 88430922-021
ثبت نام سیب اپ

جدیدترین مـقالات آموزشی

خارش و ترشحات پنیری واژن

زمانی ما به عفونت قارچی واژن فکر می کنیم که شما ترشحات پنیرکی و خارش داشته باشید. البته خارش های فقط بیرونی ، می تواند ناشی از حساسیت به محیط یا ماده ی خاصی باشد

علت نامنظم بودن دوران قاعدگی

بانوان در سنین باروری به‌طور طبیعی، هر 28 روز (این عدد می‌تواند 7 روز بیشتر یا کمتر از این هم باشد)، 2 تا 7 روز دچار خونریزی می‌شوند. در هر عادت ماهانه طبیعی روزانه حدود 5 قاشق سوپ‌خوری (40 میلی‌لیتر) خون و ترشحات خارج شده و کمتر از 8 نوار بهداشتی خیس می‌شود. معمولا شدت خونریزی دو روز است.عادت ماهیانه هرچند همیشه همراه درد و ناراحتی باشد، اما نشانه‌ای از سلامت بدن خانم‌ها است و تغییرات آن باید به‌عنوان هشداری جدی در نظر گرفته شود.

اندازه تخمدان و باروری

آیا اندازه تخمدان در تعیین قدرت باروری شما مهم است؟ آیا بارداری به اندازه تخمدان وابسته است؟ آیا اندازه آن نقش مهمی در تنظیم چرخه قاعدگی ایفا می‌کند؟ در بسیاری از مواقعی که این پرسش‌ها به ذهن شما می‌آید، بی جواب می‌مانند و شما را درگیر می‌کند. همه این شک و تردیدها...

بلوغ در دختران

۱۲ـ۹ سالگی برای بسیاری از نوجوانان به معنی مرحله‌ای جدید از زندگی است که با تغییرات ویژه‌ای در بدن آشکار می‌شود. در این دوره باید آمادگی‌های لازم در مورد بلوغ جنسی و تغییرات ناشی از آن (به‌ویژه در دختران) ایجاد شود.

چه چیزی باعث خونریزی بعد از رابطه جنسی می‌شود؟

تجارب آمیزش جنسی برای هر کسی یک فرآیند متفاوت است. زنان ممکن است در مورد خونریزی بعد از مقاربت نگران باشند. بسیاری از زنان پس از مقاربت دچار خونریزی می‌شوند. افرادی که در این شرایط دچار خونریزی می شوند می‌خواهند علت این مشکل را بدانند.
بالا